torsdag 22 juli 2010

Minigolf - tar fram känslorna vi behöver.

Ikväll har stora delar av castet besökt Nässjös minigolfbana, lägligt placerad i stadsparken. Det var en mycket trevlig kväll, även om vissa blev lite putt på banorna som uppenbarligen inte arbetade i samma riktning som en del av oss.

Fast för mig gick det bra. :)

Vann gjorde Olle, efter en svindlande final på 18:e hålet där han slog ut Cajsa som ledde stort innan dess.


Sen har vi ju faktiskt gjort lite nytta också idag, och stakat oss igenom första akten i sjok. Detta känns ju helt galet skönt, vi jobbar på i rekordfart och ändå blir det så himla bra. Men hur kan det bli nåt annat med ett fantastiskt cast, en otroligt kompetent regissör och en Anton som gör ett hästjobb på pianot. Nä, det kan inte bli annat än bra det här.

Nu ska jag (Linnéa) gå och lägga mig, för att kunna ge allt även imorgon.

Over and out.

2 kommentarer:

  1. haha låter som man missade en spännande match, nästa gång då är jag med :) tack för en toppendag, kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Jag må då säga att det rungande ljudet av opassande ord lättade upp den annars otroligt tävlingsinriktade skarans stämning :)

    Tagning 1

    /Mark

    SvaraRadera